Erhvervsnetbank

Log nemt på med MitID som erhvervs- eller foreningskunde. Brug netbank og mobilbank til betalinger, overførsler og overblik. Netbankforsikring er inkluderet.

Kontakt os

Sådan logger du på netbank som erhvervs- eller foreningskunde 

For at logge på netbank skal du – ligesom vores privatkunder – benytte den mørkeblå "Login" knap med hængelås på øverst i højre hjørne her på hjemmesiden.

Du kan kun logge ind med dit private MitID.

Det er vigtigt at understrege, at dit private MitID udelukkende bruges til at identificere dig som bruger. Dine personlige oplysninger bliver aldrig blandet sammen med data fra din virksomhed eller forening.

Husk at informere eventuelle andre brugere – fx medarbejdere, revisorer eller bestyrelsesmedlemmer – om denne ændring i loginmetode.

Har du spørgsmål til netbank for erhverv eller forening, er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte din lokale afdeling. 

Vi står klar til at hjælpe.

 

Mobilbank

Som erhvervs- eller foreningskunde kan du desuden bruge vores Rise Sparekasse app til blandt andet betalinger, overførsler og saldotjek – hurtigt og nemt direkte fra mobilen. 

 

Netbankforsikring

I Rise Sparekasse sikrer vi vores  erhvervs- eller foreningskunder med en netbankforsikring, så I som virksomhed/forening står bedst muligt, hvis I skulle blive udsat for et netbankindbrud.

Læs mere om Netbankforsikring Erhverv

 

 

Spørgsmål og svar

Jeg kan ikke logge på MitID?
Kan du ikke komme på netbank via MitID, ring til din afdeling og få rettet din aftale.

Hvis du endnu ikke har fået MitID, kan du kun få hjælp fra Borgerservice.